niedziela, 4 sierpnia 2013

midnight summer dream albo komplet ze spodniami

kupiłam sobie spodnie. na lato. niezobowiązujący "piżamowy" fason i kwiaty. pstrokate. 
sęk w tym, że pstrokate w innej tonacji niż "barcelonka" i się gryzło.
no a jak się gryzie trzeba działać!



uplotłam więc komplecik w tonacji pasującej idealnie.


nie pytajcie o nr kolorów, sypałam różności do miseczki, co chwilę spoglądając na gacie, aż efekt był satysfakcjonujący


zrobiłam bransoletkę na metalowej bazie (3cm), na 32 koraliki w rzędzie



i naszyjnik o połowę węższy, na 16 koralików
wszystko oczywiście z TOHO 110



zajrzałam do szafy, będzie pasować nie tylko do "gaci", będziemy się lubić





wracam do koralikowania, o ile nie padnę z przegrzania....





8 komentarzy:

Ula Zygadlewicz pisze...

No i efekt jest nie tylko satysfakcjonujący, ale powiedziałabym piorunujący :)

kajkosz pisze...

Człowiek, który za pstrokacizną nie przepada po raz kolejny patrzy na Twoje twory z zachwytem. No po prostu podziwiam :)

Makunka pisze...

Bardzo fajnie to wyszło, podoba mi się i pasuje idealnie do spodni.

Nitki A nitki pisze...

Cudne!a gdzie można kupić metalową bazę:)Pozdrowionka:D

Joanna pisze...

Świetny jest ten komplet! Pozdrawiam

Unknown pisze...

Z podziwu wyjść nie mogę... Co ja wrzucę do miseczki i dziergnę, do publikacji się nie nadaje niestety. Marzy mi się takie wyczucie kolorów.

fabrycat pisze...

Wow jaki szał kolorów:-)
Świetny mix wyszedł. Zaintrygowałaś mnie tymi "gaciami" i z chęcią bym zobaczyła jak komponują się z kompletem :-)

sylwia111111 pisze...

piekne to jest
moje oczy nie mogą się naoglądać tych cudeniek, co jedno to piękniejsze
proszę o podpowiedź gdzie można takie bazy kupić metalowe do bransolet?