wtorek, 25 czerwca 2013

zamówienie

dziś krótko. jedno zamówienie, 5 bransoletek.

1. na dorosłą rękę, kolejna odsłona klasycznej kratki
TOHO 110



 i cztery na całkiem małe rączki :)

2. violet z knorrków


3. pink z knorrków (ten kolor był już w potrójnej)


4. orange z toho 110


5. i blue z knorków






aha, ogłoszenie duszpasterskie na koniec :)

bardzo podobała się wam bransoletka DUO z poprzedniego postu, kilka osób jest nią zainteresowanych i chyba będę musiała zabawić się w sierotkę i zrobić losowanie :)
może rozstrzygnięcie nastąpi jutro.....bo muszę przyznać się uczciwie, że nie byłam zadowolona ze sposobu wklejenia zapięcia. kombinowałam, kombinowałam i wykombinowałam wymianę zapięcia magnetycznego na zakończenia walizkowe i mały karabińczyk. jest dużo lepiej. dziś już za ciemno by biegać z aparatem, ale jutro pokażę na czym polega zmiana.



2 komentarze:

Unknown pisze...

Pomarańczowe koraliki <3 !! :3

zapraszam: http://bead-pattern.blogspot.com

Ania Pawlak pisze...

O matko trafiłam tu przypadkiem i zachodzę w głowę "Jak można tak umieć???" To kompletnie nie moja bajka jeśli chodzi o rodzaj rękodzieła, bo wymaga dużej cierpliwości, a ja to wolę poszaleć pędzlami, ale podziwiam przez duże P. Cuda wyczyniasz no ie fotki ach...