wtorek, 30 sierpnia 2011

ebony

czekam na nowe cienkie druty.
mają być dziś, kurierka dzwoniła.
ma być też czerwona alpaka na kolejny czerwony kardigan.
a w międzyczasie tak zwanym.....kolejne żmijki poczyniłam.


wzór wciąż ten sam
włóczka: tym razem filcujące się niemiłosiernie malabrigo lace. ale tym razem filcowanie było pożądane:)
nitkę przerabiałam podwójnie
druty addi 3,25 mm



tym razem doszyłam trochę kolorowych (czarnych, szarych, białych, czerwonych) koralików.

mam tego malabrigo jeszcze od cholery trochę. za dużo, by żmijki z tego robić. nie wiem. może pomyślę o torebce filcowej....



9 komentarzy:

Alejandra pisze...

No i wyszło fantastycznie! Z tym wzorem można naprawdę wiele zrobić, wystarczy puścić wodze fantazji i każde wężyki będą inne.

Anka pisze...

Super wężyki!!!

izuss1 pisze...

świetny pomysł z koralikami
świetne zestawienie kolorystyczne

im dłużej oglądam Twojego bloga tym częściej stwierdzam, że napad na Twoją szafę byłby genialnym posunięciem, wszystko co nosisz mi się podoba ;)

a o szafach mówiąc: zastanawiałam się ostatnio jak wyglądają Twoje dziergane produkcje "w kupie" - w końcu trochę tego namachałaś, w tym gros dla siebie. pokażesz? ;)

"ciekawska iza"

Drutomanka pisze...

Piękne, a koraliki jeszcze dodają uroku!

Anonimowy pisze...

żmijki z koralikami wyglądają bajerancko :-)

Ula Zygadlewicz pisze...

Bardzo interesujący pomysł z tymi koralikami. Czy można go ściągnąć? :)

MagdaSL pisze...

Napisz jak robisz te fantastyczne żmijki.

effcia pisze...

Alejandra ładnie opisała jak się dzierga żmijki:)

a do naszywania koralików oczywiście zachęcam:)

k studio handmade pisze...

Witam. Bardzo podobają mi się Twoje dzieła, ale zachwycił mnie kardigan w kolorze czerwonego wina(30 czerwca 2011) Włóczkę już wypatrzyłam w ZAGRODZIE.Może parę wskazówek na temat opisu wykonania. Byłabym dozgonnie wdzięczna. Pozdrawiam.christina-art