poniedziałek, 18 października 2010

od nowa

Nie pisałam przez chwilę, ale wybaczcie, głowy nie miałam. Wszystko kręciło się wokół problemu "szkoła". Oszczędzę wam szczegółów, dość, że to o czym pisałam, to był zaledwie wstęp. Potem było tylko gorzej. Na szczęście ze szkołą udało nam się rozstać. W piątek. A właściwie dziś. Załatwiliśmy papierologię i zrobiliśmy "rozpoznanie" w nowej szkole. Dla mnie bez porównania, ale Frans podchodzi nieufnie, z ogromną nieśmiałością, wycofaniem. Boi się, zupełnie jak nie on. Ale trudno mu się dziwić, jest najbardziej pokiereszowany.
Ale jestem dobrej myśli. Klasa jest mniejsza, integracyjna, zajęcia zawsze rano, nauczycielka przesympatyczna. Jutro będzie prawdziwy całodzienny debiut. Na dobry początek weźmiemy cukierasy dla całej klasy :)


wieczorny apdejt: dziękujemy za wszystkie zaciśnięte kciuki!
Franko po południu się rozkręcił, poszedł na judo, a my zorganizowaliśmy podręczniki. Franek wniebowzięty, bo po pierwsze nowe, po drugie w przedszkolu korzystał z podręczników tego samego wydawnictwa, więc bohaterowie i szata graficzna znane. No i jest dodatkowy zeszyt do ćwiczeń z "matmy" :D
Jeszcze przed chwilą kręcił ze mną muffinki, bo musi jutro wziąć do szkoły :)

Jutro wam powiem jak było.

13 komentarzy:

Ula Zygadlewicz pisze...

Powodzenia! Trzymam kciuki za debiut Franka w nowej szkole :)

Rene pisze...

Dobrze, że udało się przenieść F. do innej szkoły.
Mocno trzymam za niego kciuki:)
Powodzenia!!!

tkaitka pisze...

Wszystkiego dobrego, a te wstrętne koty precz! za płoty! Dalekie płoty!Mam nadzieję, wiarę nawet, ze to już koniec nieprzyjemnych zdarzeń. Trzymajcie się oboje!

mumumka pisze...

mam nadzieję, że Franek będzie się dobrze czuł w nowej szkole - tego życzę jemu i Tobie! :)

Agata pisze...

czytałam o Waszych przejściach :(
trzymam kciuki za nowy, dobry początek ! :)

Karina pisze...

Zaciskam kciukasy!! będzie dobrze!!

anust pisze...

Powodzenia Franuś i mamuś, pozdrawiam cieplutko

Brahdelt pisze...

Będzie dobrze! Trzymamy kciuki! *^v^*

Agata pisze...

dziś rano właśnie o Was myślałam, jak się ma Fran i czy coś się zmienia...
mam nadzieję, że od teraz będzie już tylko lepiej :)

Mao pisze...

Dużo dobrych aniołów nad Wami z naszymi myślami krąży.
Będzie dobrze !!!

Powodzenia i fajnych kolegów i koleżanek życzę.
A mamie spokoju .
Trzymam kciuki!

magii66 pisze...

Jak dobrze!

elżbieta pisze...

Będzie dobrze . Trzymam za Was kciuki .

Dajda pisze...

To dobrze, że poszło w porządku. Oby tak dalej! Pozdrowienia dla pierwszoklasisty i Mamy! :)