czwartek, 17 lipca 2014

Viola

kolejny komplecik,  miał być na zamówienie, ale wyszło inaczej


naszyjnik i bransoletka


wykonane z mieszanki empikowców i toho 110


empikowce mają przepiękny jagodowy kolor z efektem mrożenia


są nieco większe, więc są na "grzbiecie" zarówno braansoletki jak i naszyjnika


wewnątrz drobniejsze toho również fioletowe, ale pięknie mieniące się tęczowym wykończeniem


proste zapięcia i delikatne ozdoby - pęczek zawieszek z kryształków


identycznie w bransoletce i naszyjniku


naszyjnik wykończony jest dodatkowo łańcuszkiem, który pozwala go przedłużyć


komplet znowu powstał w ramach akcji - sprzątanie magazynów :) znów zanim zrobię koralikowe zamówienie postanowiłam uszczuplić zasoby


empikowce mam jeszcze w dwóch odcieniach niebieskiego i w zieleni, może powstaną podobne komplety?


a może zupełnie inne :) w każdym razie ten jest WOLNY


2 komentarze:

1blusia1 pisze...

Fantastyczny komplet. Bardzo elegancki

Zulka pisze...

Witam
Jestem znajomą Zulki z pracy. Poleciła mi Twojego bloga i w związku z tym spodobało mi się kilka Twoich dzieł. Interesuje mnie głównie biżuteria z kolorowych rzemyków. Czy mogę poprosić o przesłanie na maila kasia_madura@tlen.pl kilku propozycji łącznie z cenami?
Pozdrawiam
Kasia Madura