wtorek, 18 marca 2014

ametyst

dziś kolejne inspiracje mineralne


wszystkie odcienie ametystu


w komplecie na zamówienie


mieszając kolory miałam przed sobą zdjęcie bardzo wzorzystej sukienki, do której komplet ma pasować
wybrałam prawie wszystkie fiolety z wzoru, zrezygnowałam z mocno pomarańczowych akcentów obecnych w sukience, przez co mocno kolorowy komplet powinien ładnie harmonizować z kiecką


komplet to bransoletka bez zapięcia z tytułowym ametystem i dwoma delikatnymi zawieszkami


oraz naszyjnik z przedłużającym łańcuszkiem


łańcuszek zakończony jest takimi samymi zawieszkami jak bransoletka


efekt końcowy jest taki jak lubię, prosto i na temat


a trochę nie na temat, to brak mi czasu i dodatkowych kilku par rączek by zrealizować w założonym czasie wszystkie zaplanowane projekty i własne pomysły.... reszta życia zajmuje stanowczo za dużo czasu



1 komentarz:

nuta pisze...

Podobają mi się.....zresztą co mi się u Ciebie nie podoba :) Pozdrawiam!