środa, 20 marca 2013

black diamond i reszta

w pogodzie niezmiennie, u mnie też

na początek lariat black diamond  na zamówienie. 125 cm plus zawieszki. wykonany z TOHO 6/0







 zamówiona gąsieniczka z TOHO 8/0 i 6/0, dwustronna




zamówiona, bardzo delikatna, z matowych koralików Knorr 2,5 mm


powtórka z rozrywki, też na zamówienie



i powtórka z mięty




na koniec czerwona matowa gąsieniczka z Knorr 2,5 mm i TOHO magatama 3 mm, z obu stron wygląda tak samo
już znalazła swoją rękę



i kolczasta gąsieniczka dwustronna z TOHO 8/0 i prześlicznych RIZO - ta została ze mną :)



i tyle, idę czekać na wiosnę :)


11 komentarzy:

Ludwika pisze...

Rosną te gąsieniczki, mnożą się - może to wiosna już? Bardzo mi sie podoba to co zrobiłaś. :)

izuss1 pisze...

Właśnie dziergam czerwoną z Knorra :) Boskie wszystkie.
Kurde, mam takie jedne koraliki z dziurką z boku i chciałam je właśnie jako kolce dodać, ale coś mi nie szło i się poddałam. Teraz widzę, że DA SIĘ tak dziergać. Czyli testy przede mną :)

izuss1 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
effcia pisze...

da się, da się! ja właśnie zamówiłam większe kolce do eksperymentów. niebywale uruchamia toto wyobraźnię :) gdybym tylko miała więcej łapek do nawlekania i dziergania, które mogłyby pracować niezależnie, np w czasie, gdy stukam w kompa pocąc się nad prezentacją arbeitową

Aba pisze...

No rzeczywiście chyba wiosna idzie bo gąsieniczek przybywa i przybywa :)Cudności wszystkie, szczególnie pierwsza plecionka. Patrze i wzdycham. Piękna :)

AMA pisze...

ja sie wciąż zastanawiam ile godzin ma Twoja doba :P
sliczne te gąsienniczki! :)

effcia pisze...

24, niestety :(
Idealny czas na koralikowanie, to pilnowanie Młodego przy odrabianiu lekcji. On gryzmoli w zeszytach a ja nawlekam:)

artesanka pisze...

Śliczne takie, że trudno oczy oderwać.
Podziwiam i pozdrawiam

nuta pisze...

super te gąsieniczki!! Ta pierwsza najbardziej mi odpowiada kolorystycznie!!!

magii66 pisze...

Wszystkie cudne. W złotej zakochałam się...

GaleriaZośki pisze...

Wszystkie piękne ale miętowa mnie urzekła,to mój kolor. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.