środa, 7 lipca 2010

bez kolejki

ja tu sobie spokojnie truskawę dziergam (oczywiście czyniąc własne notatki i obliczenia, bo to projekt Kim....)

no więc ja tę truskawę, a tu tymczasem, bez kolejki, bezczelnie się mi wepchała torebka! w dodatku na szydełku! taka bezczelna, że kazała mi biec do pasmanterii po szydełko 1,75!
wariatka jakaś!
o, wczoraj mi się tyle ulęgło....


natchnienie znalazłam u truskaveczki, schemacik trochę uzdatniłam po swojemu i dłubię. 
dziś drugi półfinał, więc pewnie kilka kwadratów przybędzie:)

12 komentarzy:

Iwona pisze...

Truskawka będzie ładna. A torebce wybacz, że się tak wepchała :)

magii66 pisze...

Truskawka wygląda apetycznie.Wstyd przyznać, że mnie też ta szydełkowa wariatka dopadła. Tylko, że mi się tyle nie ulęgło!

Moje smutki, dieta, szydelko i drutki pisze...

Ooo mi tez sie ta torebka spodobala tylko nie wiem kto mi do niej podszewke uszyje i wszyje w torebke, bo ja mam z tym problem, dlatego czeka w kolejce ;). Czekam na gotowa truskawke...

tkaitka pisze...

Jejuśku-mamuśku!- jakie to pięknę!!! I jedno i drugie! Wow!!!

Truscaveczka pisze...

Effciu, świetnie to wygląda :) A jakiej wielkości elementy wychodzą Virginią i cienkim szydełkiem?

Anna pisze...

tiaaaaaaaaaaa te mecze to dobra sprawa ;)

Ghislaine pisze...

Beautiful things you make!

Brahdelt pisze...

A jakbym tak zrobiła sobie torebkę jako komplet do mojego Gołębiego szala?... Po co ja tu zaglądałam?!...Teraz będę się zastanawiać, kiedy znaleźć czas na szydełkowanie torebki... *^v^*

Zulka pisze...

Fajna szydełkowa torebka ma swoje prawa ;)

agata pisze...

nie umiem dziergać w czasie meczu :( Oba fragmenty interesujące, czekam na całości.
Pytanko mam: co jest tłem dla tych prac? (chodzi mi o to szare w kwiatki).

effcia pisze...

Agato, to szare w kwiatki to tkanina - grube płótno - kupione za grosze w IKEI

artesanka pisze...

Torebki już takie są, że się wpychają i trudno im nie ulec :-)
Super podpowiedź z tkaninami z IKea - zupełnie zapomniałąm, ż etam jest spory wybór bawełny.
...pozdrawiam...