niedziela, 27 października 2013

kolorowe różności

właściwie jak tak patrzę na to co wrzuciłam, to tytuł powinien brzmieć kolory bazowe :)

1. czernie przełamane szarością
koraliki empikowe (rokoko) mają to do siebie (podobnie jak knorrki), że opis na opakowaniu sobie, a rzeczywisty rozmiar sobie. równie wkurzające, jak dające ciekawy efekt.
w tej mieszance szare są wyraźnie większe


bransoletka zrobiona jest ukośnikiem


wykończona zapięciem magnetycznym


oczywiście wplątałam jedną czerwoną kropkę :)

WOLNA


2.  tu parametry bardzo podobne, też rokoko, też bezładna mieszanka, też rozmiary sobie nierówne, tylko czerwonych kropek znacznie więcej


wąski ukośnik, wykończony zapięciem na sztyft


WOLNA


3 i 4 duet w granatach


3. ukośnik na metalowej bazie 3 cm


tym razem TOHO 110


mieszanka granatów i srebra


na zamówienie


4. wąski ukośnik z tej samej mieszanki


zapięcie magnetyczne


WOLNA


i zmykam, obmyślać następne wzory zanim dopadnie mnie jesienna deprecha


7 komentarzy:

Izabela F. pisze...

fajnie z tymi szarymi, nawet ciekawie to wyglądają te większe

Akna74 pisze...

No i co tu napiac? Nudno.. czyli znowu przesliczne! Kolory bajka! Te granaty no cudo! zastanawiam sie jak Ty Ewa masz cierpliwosc nawlekac te kilometry koralikow?

Justyna Ś pisze...

Szeroka, granatowa jest bombowa!!!!
Rymło się.Jeszcze tak szerokiej nie robiłam.Na ile jest w rzędzie???
pozdrawiam

Molly pisze...

Jak zwykle patrzę w zachwycie na wszystko co wychodzi spod Twoich rąk :-)

piaseiza pisze...

Piękne, moja faworytka to granatowy grubasek.

nuta pisze...

Granatowy ze srebrem zawsze daje elegancki efekt!!!!!!!!! Pozdrawiam!

zgraynka pisze...

Piękne, zauroczyła mnie czerwona, a szeroka granatowa zarąbista.
Pozdrawiam Effciu :-)